گرد آوری مقالات علمی و اجتماعی

اکثر مقالات این سایت گرد آوری از روزنامه های می باشند که با ذکر نام نویسنده همراه است. مقالات اینجانب در ستون روزانه موجود است.

گرد آوری مقالات علمی و اجتماعی

اکثر مقالات این سایت گرد آوری از روزنامه های می باشند که با ذکر نام نویسنده همراه است. مقالات اینجانب در ستون روزانه موجود است.

تامه به مدیر کل محترم امورداداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش

                  باسمه تعالی                                             20/9/88

مدیر کل محترم امورداداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ( جناب آقای جعفر بابایی)

سلام

با احترام و آرزوی بهروزی به اطلاع حضرتعالی می رساند یکی از اهداف تالیفات و طرح های ارزنده توسط فرهنگیان به منصه ظهور گذاشتن استعداد ها و توانمندی های ایشان و دیگر تلاش به منظور ایجاد خلق یک اثر جهت استفاده در  جراید یا همایش های مختلف علمی می باشد. در پس این ماجرا به منظور تشویق این عزیزان کمیسیونی شکل گرفته بود که به تالیفات امتیاز می داد که این امتیاز در بخش های مختلفی نظیر اعطای گروه های تشویقی  ، اعطای گروه های 12 به بالا ، انتخاب معلم نمونه ( 120 امتیاز )  ، ساماندهی نیروی انسانی و تعیین جای فرهنگیان ، حق برجستگی لحاظ می شد.

هر چند گروه ها در سیستم جدید خدمات کشوری جایگاهی ندارند ولی برخی موارد دیگر از جمله معلم نمونه به قوت خود باقی است و 120 امتیاز از این فرم مربوط به همین تالیفات است. از سویی حذف یکباره این کمیسیون ها ( نامه شماره 33/14988/710 مورخ 31/3/88)  به نوعی ( نه به طور کامل ) روح خلاقیت و انگیزه را در فرهنگیان از بین می برد وفی الواقع سنگ محک ارزیابی آثارشان با این تصمیم محو شده است.

لذا از حضرتعالی به عنوان متولی این امر در خواست دارم نسبت به بررسی مجدد این تصمیم و هر چه پررنگ کردن نقش این کمیسیون ها در این وزارت اهتمام لازم را مبذول بدارید باشد گام کوچکی در اعتلای فرهنگ و دانش این کشور با این حرکت فرهنگی برداشته شود.

من الله التوفیق

دبیر زبان انگلیسی استان گلستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد